Mönsterprakt

Mönstrat tyg av Lotta Kühlhorn
Idag när jag var på IKEA köpte jag det här tyget, Annamoa, som är formgivet av Lotta Kühlhorn. Det har omnämnts i många tidningar och på bloggar och jag förstår varför. Tyget finns i fem olika mönster och alla är välbalanserade i färger, detaljer och samspelet dem emellan. Viktigast av allt är att jag blir glad när jag tittar på dem! Min plan är att hänga tyget på en vägg i vår källare. Rummet används som kombinerat lekrum/gästrum och jag tror att det kommer att passa perfekt där.

Tyg Annamoa
Jag köpte även lite av det här mönstret. Om orken finns kanske jag syr ett kuddfodral, men annars får det ta plats i "fina tyger-samlingen" för framtida behov.

Foto: skärmdumpar från ikea.se

Kommentarer
Postat av: Catta

Jättefina tyger! De där såg jag minsann inte när vi var på Ikea idag?! Men så var jag ju i och för sig inte där för att leta tyg.... Kul att höra att det är fler som har en "fina-tyger-för-framtida-behov" samling! :-) Kram!

2009-10-26 @ 14:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0