Ugglor

Ugglekudde

Den här kudden köpte jag till sonen för ett par år sedan när ugglehajpen startade. Jag tycker fortfarande mycket om kudden, men trodde då att fascinationen för ugglor som inredningsmotiv skulle lägga sig ganska snabbt. Tji fick jag, för ugglorna ser man ännu lite här och var. Ett bevis på det är den turkosa silikonugglan som är en spargris. Son nr 2 ska få den i födelsedagspresent och jag hittade den hos Barnvänligt. Urfin tycker jag!

Silikonuggla

Bjuder även på några bilder av fler ugglor som jag hittade här hemma.

ABC Uggla

Ugglelakan
Stig Lindberg uggla

Kommentarer
Postat av: milla

Smittande "fågelinfluensa" av den gulliga sorten spred sig över vårt avlånga land. Vilka fina som bor hos er!

Här hittade dock några rådjur in innan ugglorna landade i mitt hjärta. Kram Milla

2010-02-25 @ 09:17:18
URL: http://colormythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0